Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Axis F44
Zyxel Communications
SmartCloud Enterprise
Android 40 Ice Cream Sandwich
RIANA
integratori de sisteme
Moov 580
VirusWin32Virutce
inovare biomedicala
software documente
Societatea de Chimie din Romania
VR
Directiva Serviciilor de Plati
XP
Sanatate
specialisti in securitate informatica
Oracle Exalytics Business Intelligence Machine
HP Software Business Gold Partner
BenQ PV270
Tehnologii pentru viitor
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia