Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Stefanini Romania
ISG50 Integrated Service Gateway Series
apeluri internationale
biblioteca online MagiCloud
8 GHz
Video Surveillance Workshop
Mac OS X Snow Leopard
tehnologii spatiale
Seria 4000
Galaxy A3
virtiualizare
Web3.0
Consiliul Judetean Bacau
informatii geografice
cluster ITC
securitate bancara
core-banking
WorkCentre 6655
Intel Xeon E7 v2
Gina Fintineru
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia