Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Registered Research Laboratory
acord strategic
Masini virtuale
salarizare personal
Bogdanel Budeanu
Progress
codificare
solutii complete de infrastructura
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi
Junior Achievement – Young Enterprise România
Cloud Grid
Android KitKat
Zink
Orange Romania
International Electric Automation Show
Canon EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 14x
centru RD
Eveniment regional
Forbes
intranet 20
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia