Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Mini Powerline
Revevol
Data Mesh
Buyers Lab
Drumuri si Poduri
Dispozitiv USB Flash cu criptare
Volume mari de date
Peditel
Customer Service
managementul identitatii
echipamente ITC in educatie
Credics Technologies
Grupul pentru Dialog Social
invatamant agronomic
dispozitive Smart-1
HP Performance Center 95
solutii de eficienta energetica
Managementul Securitatii Informatiei
“Taiwan Excellence”
Crester
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia