Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Global Enterprise Mobility Consulting 2013 Vendor Analysis
Oracle Siebel CRM Public Sector 822
Xound
Digipass Key 101
Intel Global Challenge
Epson SC-F6200
Veeam Backup Replication v12
serviciu electronic de urbanism
moartea unui brand
primergy
targ ITC
outreach
Mihai Galbura
parteneriate academice
teradata Labs
Brian Krzanich
Strategia pentru comunicatiile digitale 2020
Meyer Sound
Ateliere fara Frontiere
eSkills
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia