Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
chimie aplicata
Solutii analytice
absorbtie
Banaca Italo Romena
Acquis-ul comunitar in domeniul IT&C
Business Rules Management Systems
Xerox DocuMate 3920
Money Connect
plan financiar
inchidere
produse Fujitsu
Silver Peak
Jean Marie Lehn
calatorii de afaceri
Consult Blue
date spectrale
Dinu Malacopol
Philip Kotler
Xerox Romania
solutie convergenta
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia