Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
hard drive extern
rezultatele cercetarii
diaspora stiintifica
Atac informatic
Info World
Alexandra Cernian
medalii
proiect Transenerg
crestere profit
Cisco Nexus 9516
echipamente ITC in educatie
Canon imageFORMULA DR-G1100
tehnologii izotopice si moleculare
sistem informatic integrat
SAS WD
Black Friday 2017
Alianta Digitala pentru România
primaria Brasov
Inovatii
diversitate organizationala
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia