Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
performanta stiintifica
turbine eoliene
Asociatia Directorilor de Tehnologia Informatiilor si Comunicatii din România
E4
B2B
Organizarea Scolilor Doctorale
FAIR
Deloitte Fast 50
PowerShot SX160 IS
NSX
Filip Petcu
baze de date relationale
Vergil Voineagu
Mircea Prelipceanu
Raiffeisen
CERT
Eaton
metode de tratare a apei
plata
free-hotspotcom
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia