Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
monitorizarea nivelului de glucoza din sange
portaleduro
Lync Server 2010
Alianta Timisoara Universitara
Premier SP600NS34
CeBIT 2009
PI System
CASCO
institute cercetare
Chat GPT
Achizitionarea facilitatii de productie din Cluj
finatare cercetare
GTX
TS-131P
securitatea dispozitivelor portabile
consultatie
Forte Business Services
Symantec Advanced Threat Protection
Oracle Database Appliance
CLopud
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia