Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Open World Forum
dreptul de a repara
Diana Comanici
Sapphire HD 4670
monitorizare calitate aer
CyberGhost VPN
infrastructura cercetare
John Chambers
Trend Micro
Jabber
solutie de imprimare mobila
Disaster Recovery
Intel Science and Technology Center
Bogdan Voicu
biosenzori
System Center
parteneriat mediul stiintific-mediul economic
i-SENSYS LBP151dw
securitate pentru UNIX
slogan
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia