Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare
Ghiseul Virtual de Plati
terminale de plata
operatiunea 311 Sprijinirea accesului la broadband si la serviciile conexe
Seagate
conexiuni internet
top virusi luna august
HPC ca serviciu
arta
Deloitte
Samsung ATIV Q
platforma e-business
Desire320
cota de piata
program pentru parteneri
PIXMA MX375
Get in the Ring Romania
solutii gestiune depozit
sistem interactiv de informare
Ruckus
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia