Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Toshiba
HP Split x2
probleme sistem CDI
Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia
Prefectura Gorj
Task Management
liberalizarea pietei
STANFORD
Conectica
Virtustream Storage Cloud
PS-LTE
Charisma Solutions for Agriculture
3PAR
Dental View
Ionut Alexandru Budisteanu
Leasing IT
bizhub C3850
parametri de calitate tehnici
Panda Internet Security 2012
NETGEAR 5-speed Multi-Gigabit
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia