Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Francisca Lebrun
Akcees
extindere
imbunatatiri funciare
Dell EMC XC Series
Shuttle
productie alge
Temash
continut media
National Cyber Security Awareness Month
Axis Q6000-E
registrul abonatilor de telefonie
IT Security Barometer 2013
Divizia software
Digital PrintDesign 2010
Hosted Private Cloud
SAP Rapid Deployment
telefonie IT
absolvente
Cluj-Napoca
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia