Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Diverta
Sarbanes-Oxley
Asociatia Techsoup
DS218j
Fundatia Bill Melinda Gates
Network Camera Security
socializare
Managed Service Providers
Print Mangement Solutions
Cisco Cloud Access Security
monitorizare la distanta
monitor Designo MS
reportofon digital
studii europene
Expert Monitoring Fraud Scoring for Merchants
Coelco
toughbook
3LCD
Dynamics NAV
magister
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia