Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
tarife de terminare in retele mobile
CEOD
IBM SPSS Statistics
HP Financial Services
premiile Femei in tehnologie
webcare
optiunea Vodafone Europa
CNIPMMR
SmartBank Romania
Lumea geospatiala
modem USM
Mobilkom Austria
valorificarea resurselor
HP&Microsoft Frontline Partner
Innovation Labs 2015
ROPECO
date geospatiale
peering
mash- ups
Autoro
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia