Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Costin Neagoe
PIXMA MX475
Agenda Lisabona
OTP
carduri flash
Imprimante 3D
HP StoreEasy Storage
100Mbps
Dynamics Lead Referral
UEFA Champions League
surse neintreruptibile
Powerline
protectia marcii
BusWorld 2017
Ruban d'Honneur
Fondul European de Aparare
certificate de radioamator
Intergraph Computer Services
Certificare HP ATA
Social Edition Lotus Notes and Domino
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia