Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
One M9
conferinta CEE Supply Chain Management 2009
Numu Media Holding
WitsView
Bani IQ
Adrian Bodomoiu
BNP Paribas
suspendare activitate
operatori de servicii de apa si canalizare
ITC people
QNET
Clalit Health Services
exploits
GIS Day
Bank of Cyprus
turism online
Mio Spirit 687
aplicatie grafica
Radu-Emil Precup
EOS C500
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia