Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
stiinte de baza
Agentie pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est
Xerox ConnectKey
Deloitte Fast 50
competitie de stiinta si inginerie
patente
platforma hardware open source
Academia Micilor Developeri
Aeroportul Biarritz din Franta
Ministerul Educatiei si Cercetarii
servicii de telefonie-internet-televiziune
Eliot Sorel
Xerox WorkCentre
SQL 2008 R2
MacBook
EvoTab Fun
SoftProEuro
D810A
toughbook
Start Path Global
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia