Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Kaspersky Endpoint Security for Business
calitatea vietii
Oracle Human Capital Management
Mobilender
program de inovatie tehnologica
NVIDIA 3D LightBoost
Dynamics AX
smart grid
Dragoş Manac
AMD FirePro
HP ENVY 23 TouchSmart All-in-One Desktop PC
gabriel badea
Stuart Evers
Enterprise Mobility
Alexandru Proca
Conflicker
ANSSI
OpenStack
Mobile SFA
Hosted Private Cloud
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia