Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Ericsson ConsumerLab
comunicare digitala
Veritas HyperScale
VMB Partners
coeficient de securitate cibernetica
analiza
comunicatii electronice
Dropbox
European Imaging and Sound Association
DDos
Rogalski Grigoriu Public Relations
Primaria sectorului 5
Evolio seria 500
plati online
socializare
HyperCubic
master
European Data Center Association
aplicatii medicale
Mio Spirit 495 LM
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia