Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
factor Hirsch
calendar
Oracle OpenSSO
brain map
CRM Online
Congresul European de Horticultura
INCSDS Marin Dracea
Lafarge Romania
Rebs
Origin Storage
software
Cisco Partner Summit
servicii de telecomunicatii integrate
Panda Antivirus Pro 2010
Controller
SAP Academy
media player
Winter 2012 ‘Pick’ Awards
AV-Comparatives
iar tendinta se pastreaza si in 2019
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia