Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Cortana
IT Direct
TopUp
HP 3PAR StoreServ Storage
Kaspersky Phound
Medcenter
hidrogen
Mugur Pantaia
Fondul European de Dezvoltare Regionala si Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
IBM System S
Lumia 610
instruire online
adaptor HomePlug AV Ethernet
Strategia pentru comunicatiile digitale 2020
Societatea Nationala de Radiocomunicatii
Talent IT
solutii conferinte
Gabriel Mardarasevici
Micro Piezo
ProSoft
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia