Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Virtual Assistant
Sebastian Blaga
UAV
Centrul Regional de Operatiuni de Retea „Danubius“
solutii de business
Eric Stark Maskin
Samsung Electronics Romania
Extricom
Mihai Groposila
Intelligence Group
Transformer Book T100HA
Madalina Suceveanu
Best Partner for Public Cloud
Forumul Crans Montana
Oracle Exalogic
risc management
Cisco Consumer
industrie energetica
EMEA
tendinte IT 2023
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia