Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
5G pentru Europa
Panasonic Automotive Industrial Systems Europe
servicii de voce si date mobile
SQL Server
software de comunicatii
Kamili
industrie nucleara
Cumparaturi online
primaria Buzau
Rural-manager
Deduplicare
emitere facturil electronice
specializare domenii tehnice
Universitatea „Constantin Brâncusi” Târgu Jiu
Xerox Global Services
Microsoft Office 365
Carrier-Neutral Data Center
Adrian Curaj
fond de investitii
HP Customer Lighthouse
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială în gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia