Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Romtelecom
Ioan Dumitrache
perceptia adevarului
Simtex-OC
ICPE - CA Bucuresti
spionaj cibernetic
Fiber Power
Romeo Iacob
Chat GPT
Andrei Kelemen
Sony Ericsson Naite
Exclusive Networks Romania
capital intelectual
Ira Winkler
fraude online
Different Angle
Alcatel-Lucent Enterprise
Green Digital Innovation HUB
Iuliana Foalea
Aria
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia