Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Synergizer
Pras Consulting
Aneta Bogdan
ICECHIM
Caterpillar
Expert Monitoring Fraud Scoring for Merchants
apeluri video 3G
proiect AHEAD
Cristofor Simionescu
Imprimante cu cerneala
tendinte IT
Milestone Arcus Surveillance
SAP Gold Partner
Fundatia IRCCS Institutul National al Tumorilor
TRUSTER
camere web
Asociatia Romana a Magazinelor Online
Unified Communication
Global Carrier Awards 2015
Dr ing Carmen Mateescu
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia