Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
EMC Federation
invatamant superior UVT
imageFORMULA DR-C125
Senior Research Analyst
Oracle Financial Services Loan Loss ForecastingProvisioning
Elicom
Sinziana Mircea
Horatiu Berdila
Charisma Retail
E-NO FALLS
facturi
certificare WHQL
Tether
UMT Consulting Group
Extra Bun
metode de prognozare
Portalul e-Romania
GECAD NET SystemV
NIKKOR
EF
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia