Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Flaviu Turcu
excelenta
top angajatori
Erori de programare
consum sustenabil
BRAT
identificare biometrica
Wi-Fi Equipment
Gabriela Matei
Sitecom
Centrul de Date Green IBM
CIO Conference
Charisma Billing for Energy
BLADE Network Technologies
parametri de calitate tehnici
Dropbox
Egalitate de gen
studiu IDC si RSA
Product Manager
solutie de prevenire a pierderilor de date si securizare a dispozitivelor portabile
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia