Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
registru agricol
Steve Jobs
infrastructura digitala critica
Connected Vehicle
Stefan Morcov
Director de vanzari Fujitsu Technology Solutions Romania
Marius Balaceanu
cladiri eficiente energetic
Smarter Education for Economic Development
Universitatea Bucuresti
Corina Mihalache
EnergoBit
AliatNet
plan marketing
impact digitalizare
ASUS Transformer Book Trio
Andy Szekely
Canon XF205
Aurora Borealis
bancassurance
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia