Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Mobifin
ranzitia de la televiziunea analogica la cea digitala
UEFA Euro 2012
BAteam
compost
parteneri Red Hat in Romania
PowerBI for Office 365
Centrala telefonica IP
amenintari informatice in 2009
comunicare vizuala in retea
televiziune prin satelit
IFIN HH
Zite
proliant
KOSS
Distributie ITC
Smarter Education for Economic Development
Mio Technology
Memorie flash
Fonepad 7
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia