Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Sorin Manea
Opening Ceremony
Tweencall
One Stop Shop For Insurance
Centrul Regional de Operatiuni de Retea “Danubius”
identitate vizuala
ZenFone 3 Deluxe
instruire personal medical
Elko
Oculus
Eduard Bodor
maturizare
Open Space
plata amenzi de circulatie
Vasco Data Security
leasing pentru echipamente
Microsoft Gold Management Virtualization
Valerica Dragomir
Marea Coalitie pentru Crearea de Locuri de Munca în Domeniul Digital
spionaj cibernetic
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa în Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din România?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
CAS a lansat versiunea X10 a solutiei CASgenesisWorld, care aduce un design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale și ajută companiile mici si medii la creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.
()
11 Septembrie 2018
Redactia