Academia Română a fost creată în 1866 pentru a cristaliza cele mai înalte valori intelectuale din provinciile românești într-o societate erudită menită să consolideze identitatea națională pe baza a patru componente esențiale: limbă și literatură, istorie, etnografie și cultură. La...
Dincolo de „clasicul“ ERP, reţeta de succes a retailului modern este asezonată cu numeroase alte ingrediente IT, precum EDI, VMI, WMS, CRM, BI, PLM etc. Fără astfel de instrumente informatice,...
Conceptul de Self Service a început, uşor-uşor, să îşi facă intrarea pe piaţa locală de retail, trecând de la eternul stadiu de „Nice to have“ la materializări concrete în marile...
Ecosistemul RFID s-a maturizat datorită producătorilor de hardware precum Intermec, ce au întrezărit timpuriu beneficiile acestei tehnologii, susţinând pe parcursul a trei generatii (Class 0, Class 1, Class 1 Gen...
Valentin Voinescu RFID-ul este cotat în continuare de către specialişti ca o „eternă tânără speranţă“. Previziunile optimiste asupra evoluţiei şi impactului acestei tehnologii se înmulţesc, însă „etichetele inteligente“ preferă să-şi facă...
După decenii de aşteptare, dezvoltările tehnologiei RFID în zona de retail şi distribuţie încep să se materializeze, permiţând obţinerea de beneficii concrete. Provocările nu lipsesc, evident, însă câştigurile care se...
Comportamentul de achiziţie s-a modificat sensibil în ultimii doi ani de criză economică. Iar retail-ul este unul dintre sectoarele care a resimţit din plin acest efect, nu doar pe plan...