Romsys creşte cu 80% şi duce grupul New Frontier în pole position pe regiune
România este o piaţă strategică importantă, pe locul doi după Polonia ca dimensiune. Deşi pe plan local s-au derulat în ultima vreme câteva proiecte de anvergură, la nivel de piaţă, investiţiile consistente în soluţii IT sunt încă puţine. Suntem mulţumiţi de evoluţia în piaţa românească, însă potenţialul acesteia este mult mai mare.
În termeni de investiţii, consider că acoperim foarte bine nevoile clienţilor cu structura actuală a Romsys, însă nu excludem o nouă achiziţie, dacă va exista o oportunitate reală.
Piaţa are nevoie de consolidare, sunt mai puţine proiecte disponibile şi, prin urmare, ne focalizăm pe câştigarea de marketshare de la competiţie. Indicatorii economici arată bine şi pentru 2011, însă nu doar creşterea ne interesează, ci şi păstrarea profitabilităţii.”
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)