Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Scoala pentru startup-uri

12 Octombrie 2011



Fundaţia Post-Privatizare (FPP), una dintre cele mai importante organizaţii pentru antreprenoriat din România, anunţă ediţia 2012 a School for Startups (S4S), un program unic în România, care îi învaţă pe antreprenori cum să pună bazele unei afaceri de succes. S4S oferă instruire specializată pentru dezvoltarea unei companii, începând de la lansarea unei afaceri până la găsirea investitorilor.


Începând cu anul 2012, School for Startups România îşi propune să devină cea mai mare comunitate de antreprenori din Europa de Sud-Est, motiv pentru care Timişoara a fost aleasă drept noul centru pentru desfăşurarea cursurilor, alături de Bucureşti şi Cluj, extinzând astfel numărul participantilor, în total pentru cele trei oraşe, la 700.
Conform reprezentantilor FPP, cei mai multi participanti sunt din sectorul IT.


„Pentru că ne dorim ca la School for Startups România să participe toţi acei tineri antreprenori dornici de a-şi pune în practică ideile, încercăm să îi sprijinim cât putem de mult în demersul lor către o afacere de succes. Prin urmare, parteneriatul cu Banca Transilvania, după cel cu Google România, vine ca suport pentru aceia care au o idee foarte bună, dar care se lovesc de impedimentul financiar. Acestia sunt cativa pasi importanti, care vor ajuta participantii la programul nostru să isi dezvolte sau să isi conducă mai bine afacerile”, declara Péter Barta, Director Executiv Fundatia Post-Privatizare.


Prin experienţa şi cunoştinţele vaste din domeniu, cei doi mentori ai School for Startups România, Doug Richard, angel investor şi antreprenor de succes, care a pus bazele a 7 companii, şi Marius Ghenea, susţinător al inovaţiei şi al antreprenoriatului, oferă consultanţă de business pe tot parcursul programului şi îi susţin pe participanţi în demersul acestora către crearea unei afaceri de succes.


În cadrul S4S participantii vor beneficia, printre altele, de 4 sesiuni de training intensiv, acces la o platformă internă unde vor beneficia de suport din partea mentorilor si acces gratuit, tot prin intermediul website-ului, la LivePlan, o platformă care îi va ajuta să isi scrie planurile de afaceri, video-uri speciale „how to”, discutii directe cu Doug Richard în care acesta va răspunde personal întrebărilor participantilor, acces la o bibliotecă virtuală cu mii de articole, eseuri si sesiuni de pregătire cu experti internationali în marketing online si social media cum ar fi Andrew Davis, Dan Sodergren, Alexandra Samuel.


Participantii vor avea si o serie de beneficii din partea partenerilor S4S, precum Google, care va oferi consultantă în folosirea Google Adwords si cupoane cadou participantilor, reducere de 25% la programele unde FPP este partener (TedxBucharest si How to Web), cât si accesul la un împrumut pentru antreprenorii care doresc să urmeze cursurile programului oferit de Banca Transilvania. La finalul scolii vor avea loc întâlniri cu investitorii din România si din străinatate, în cadrul cărora participantii isi vor putea prezenta ideile sau afacerile deja existente. De asemenea, antreprenorii si afacerile lor vor fi promovati în cadrul campaniilor de comunicare desfasurate de School for Startups.


S4S se desfăşoară pe durata unui an, timp în care participanţii vor primi instruire specializată privind problemele fundamentale ale unei companii. Metoda de lucru abordată este unică deoarece nu există cursuri teoretice, fiecare participant lucrând încă din prima zi la propriul proiect. În program sunt abordate toate aspectele ce privesc construirea unei afaceri, începând de la lansarea acesteia până la găsirea investitorilor, proiectarea de produse şi servicii, strategii eficiente de marketing şi construirea unor echipe solide de lucru.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite