Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

BRINEL aniverseaza 20 de ani de activitate

20 Octombrie 2011



Compania BRINEL, furnizor de solutii si servicii IT cu capital integral românesc, aniverseaza 20 de ani de activitate pe piata romaneasca. Compania a avut o evolutie constantă, cu o crestere sustenabilă a afacerilor de 10-25%/an. Compania a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 17 milioane de euro, iar pentru acest an se asteapta la o cifra comparabila, de plus-minus 5%.


„Am ajuns, în cei 20 de ani de la înfintare, unul dintre cei mai credibili furnizori de soluţii si servicii IT din România şi suntem pregătiti să susţinem clientii pentru un nou salt tehnologic şi organizaţional. Piaţa a evoluat de-a lungul timpului într-un ritm accelerat si am avut ocazia să dezvoltăm şi să implementăm solutii complexe pentru clienţii noştri”, a declarat Marcel Borodi, CEO BRINEL, în cadrul conferintei de presă „BRINEL- 20, The Best is Yet 2 Come”, care a fost transmisa si online.


Compania a fost înfiintată în 1991, perioadă în care societatea românească făcea trecerea de la una închisă, la una democratică, economia era în tranziţie către una de piată, iar IT-ul evolua către o piată «democratică şi descentralizată», de la una controlată centralizat.
„Investitia initială a fost una redusă, din economiile familiei, care ne permiteau să acoperim funcţionarea firmei pentru cel mult câteva luni. Primul sediu a fost apartamentul cu două camere în care şi locuiam. După câteva luni, mutarea firmei la un hotel în centru a fost, la acea dată, o decizie «strategică». O altă decizie «strategică» a fost numirea în pozitia de director tehnic a unui coleg de generaţie foarte bun în domeniul PC-urilor, iar competenţa oamenilor, daruirea şi încrederea deplină în colaboratori ne-a ajutat să ne dezvoltăm continuu”, a adăugat Borodi.
Primii clienţi ai BRINEL au fost IMSAT Hunedoara, pe partea de echipamente şi Distrigaz Nord Târgu Mureş, pentru servicii.


„Contractele erau mici ca valoare, dar ne-au dat încredere. La echipamente era uşor să convingi dacă le puteai arăta, iar la servicii, ca şi acum, e vorba de încredere: crezi sau nu că cel care ţi-l oferă va realiza ceea ce spune. Noi am reuşit să ne onorăm promisiunile”, a mai spus CEO-ul Brinel.
Evolutia tehnologiei a shimbat focusul către comunicarea unificată, convergenţa dispozitivelor, securitatea informaţiilor, remodelarea/optimizarea proceselor organizaţionale, Enterprise Resources Planning, Customer Relationship Management şi eficientizarea activităţilor.
„Fata de acum 10 ani, cand solutiile CRM nu erau cerute deloc, acum aceste solutii inregistreaza o crestere care pare spectaculoasa. De asemenea, cererea pentru aplicatii ERP a crescut foarte mult, in dauna aplicatiilor contabile atat de solicitate acum 10 ani”, a adaugat Marcel Borodi.


Anul trecut si in acest an compania a implementat cu precadere, pe langa solutii ERP, solutii de portal (fie SharePoint Portal, fie Siebel Portal) sau solutii pentru managementul relatiei cu studentii.
De asemenea, companiile au început să înţeleagă oportunităţile şi avantajele noilor concepte gen SaaS, Cloud Computing.


Localizată într-un pol universitar, compania BRINEL s-a implicat, din 2009, într-un program dedicat pregătirii viitorilor specialisti în IT, Scoala de Excelentă „TalentIT”. Proiectul realizat în colaborare cu Universitatea Tehnică din Cluj continuă si în 2011, si va fi reluat în fiecare an.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Mihai
20 de ani de afaceri cu statul !!! sa va fie rusine !!!!
26 Octombrie 2011, 07:42:11