Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM 5.0 - o soluţie orientată către utilizatorul final. Companiile pot oferi angajaţilor un sistem uşor de utilizat în gestionarea relaţiei cu clienţii

27 Octombrie 2011



Advantage Software Factory, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de business din România, lansează AnytimeCRM 5.0, cea mai nouă versiune a sistemului integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii. Această versiune a fost dezvoltată din dorinţa de a îmbunătăţi experienţa utilizatorului, având ca beneficii creşterea ratei de acceptanţă a aplicaţiei şi mărirea productivităţii utilizatorilor finali.



Smaranda Pricope, AnytimeCRM Sales Manager la Advantage Software Factory


„În urma experienţei acumulate am observat că mare parte din companiile ce au iniţiativa de cumpărare îşi exprimă îngrijorarea privind rata de acceptanţă a sistemelor CRM în rândul utilizatorilor.
În implementările de CRM, pe lângă adaptarea aplicaţiei la modul de lucru al clientului, interfaţa şi uşurinţa folosirii acesteia joacă un rol important în creşterea gradului de utilizare. AnytimeCRM 5.0 elimină aceste temeri”, a explicat Smaranda Pricope


Noua versiune AnytimeCRM vine în sprijinul activităţilor zilnice ale utilizatorului cu funcţionalităţi ca: sincronizarea cu Google Calendar, căutare globală la nivel de aplicaţie, raportarea grafică facilă prin integrarea cu NextReports, optimizarea ergonomiei ecranelor şi integrarea unor noi canale de
comunicare cu clientul. Aceste funcţionalităţi permit utilizatorului final să-şi personalizeze modul de lucru cu aplicaţia în funcţie de preferinţe.


„Am urmărit să dezvoltăm un produs simplu de utilizat, rapid de implementat şi foarte accesibil utilizatorilor”, a declarat Ştefan Păun, General Manager la Advantage Software Factory.


În prezent, mobilitatea este un factor foarte important în activităţile de vânzări, de aceea dorim să oferim utilizatorului accesul rapid la informaţii şi să eliminăm timpii pierduţi cu introducerea de mai multe ori a datelor în diferite aplicaţii. Sincronizarea cu Google Calendar vine să rezolve această provocare prin transferul facil al informaţiilor între AnytimeCRM şi Google Calendar.


Astfel, utilizatorii au în permanenţă acces direct la interacţiunile planificate, pe telefonul mobil, laptop sau tabletă.


Funcţia de căutare globală utilizează de acum motorul de căutare Lucene, ce permite o indexare configurabilă a tuturor informaţiilor din aplicaţie (înregistrări, fişiere, note, istoric etc.), astfel încât procesul de căutare a informaţiilor este mult mai rapid şi mai eficient. Prin optimizarea ergonomică a ecranelor din versiunea 5.0, utilizatorii pot vizualiza informaţiile dorite fără a fi nevoiţi să părăsească pagina curentă şi pot personaliza ecranele de căutare pentru a localiza mai rapid datele.


Aplicaţia permite filtrări complexe, după o mare varietate de criterii, şi oferă funcţii de previzualizare şi raportare optimizate, care permit utilizatorilor să câştige timp şi să crească eficienţa pe plan operaţional prin accesul imediat la informaţiile critice, fără a mai fi nevoie de navigarea în profunzime prin aplicaţie.


Integrarea cu suita de raportare NextReports aduce ca beneficii posibilitatea de a crea dashboard-uri şi grafice personalizate pentru nevoile de business ale clientului.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite