Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

BenQ Romania, cresteri ale vanzarilor pe toate segmentele de produse

09 Noiembrie 2011



BenQ, furnizor global de solutii de imagine si producatorul numarul unu pe piata locala de proiectoare, a inregistrat in primele noua luni din acest an cresteri ale vanzarilor pe toate segmentele pe care activeaza la nivel local. Proiectoarele sunt cel mai dinamic segment, pe care BenQ a avut o crestere de 52%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, fiind urmate de segmentul monitoarelor, in crestere cu 30% si cel al camerelor foto, care a evoluat cu 8 procente. Evolutia pe segmentul proiectoarelor vine pe fondul cresterii pietei de profil, dar si pe fondul cresterii vanzarilor pe segmentele business si educational.
“BenQ si-a consolidat pozitia de lider pe piata proiectoarelor din Romania, fiind in linie cu estimarile prognozate pana la finalul acestui an, care vizeaza cota de piata de minim 45%. Estimam ca noua gama de proiectoare SmartEco ne va oferi, in continuare, o dinamica mai buna decat a pietei de profil, cererea de solutii eficiente energetic din sectorul educational si de business avand cea mai mare crestere”, a declarat Dragos Salamac, Team Leader BenQ pentru Romania.
In ceea ce priveste categoriile de proiectoare care au inregistrat cea mai buna evolutie in primele noua luni ale acestui an, se observa o preferinta a clientilor pentru produsele cu tehnologie 3D Ready, categorie de produse care are in prezent o pondere de 71% din totalul vanzarilor BenQ pe acest segment. Proiectoarele 3D Ready au avut astfel cea mai buna dinamica in primele noua luni ale anului, evoluand de la o pondere de 32% in aceeasi perioada a anului trecut. Ca profil, cele mai active segmente de clienti au fost cele destinate zonei de business si cel orientat catre proiectoarele cu functii de baza pentru zona de educatie.
Primele noua luni ale anului au adus vanzari in crestere si pe segmentul monitoarelor, unde BenQ are o cota de piata de aproximativ 9%, conform obiectivelor vizate pe plan local pana la finalul anului. BenQ a raportat in primele noua luni ale acestui an o crestere a volumului de vanzari de monitoare de aproximativ 30%. Monitoarele reprezinta 48% din vanzarile totale inregistrate de BenQ la nivel local. „Pe segmentul monitoarelor, observam un potential important de dezvoltare in zona produselor dedicate gamingului, pe masura ce tot mai multi cumparatori aleg astfel de solutii specializate. Totodata, asteptam evolutii bune pe segmentul monitoarelor cu panel LED+VA destinate utilizarii la birou, a celor cu display de 27” si a celor cu caracteristici multimedia”, explica Dragos Salamac.
De asemenea, pe categoria camerelor foto digitale, BenQ Romania a raportat pentru primele noua luni ale anului o crestere cu 8% al volumului de vanzari, pe o piata in care decizia de achizitie este influentata de pretul cel mai mic. Camerele foto contribuie cu aproximativ 13% la vanzarile totale raportate de BenQ in Romania.
Cu ocazia anuntarii acestor rezultate, BenQ Romania a anuntat si lansarea unei noi game de proiectoare dotate cu tehnologia SmartEco, orientat+ catre protejarea mediului inconjurator si cresterea duratei de viata a lampilor, dar si monitoare dedicate pasionatilor de gaming. Totodata, BenQ a lansat si primele camere foto digitale bridge din portofoliu, GH600/GH700, cu zoom optic 21x si rezolutie de 16 MP.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite