Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

De ce rentează externalizarea serviciilor de Contact Center

29 Noiembrie 2011




Soluţia externalizării

În atari condiţii, este puţin probabil ca o companie care nu deţine competenţele necesare şi nici resursele financiare necesare demarării unui proiect de asemenea anvergură să ia decizia construirii de la zero a unui Contact Center. Nici pentru companiile care deţin deja Call Centere evoluţia spre etapa superioară nu este facilă, atât din punct investiţional, cât şi al ariei de expertiză, care este, cel puţin din punct de vedere tehnologic, diferită.


Acestea sunt doar câteva dintre principalele motive pentru care apelarea la un furnizor extern de servicii de Contact Center reprezintă o soluţie eficientă. Lista argumentelor este însă mult mai amplă, la ea adăugându-se şi alte beneficii importante ale externalizării, precum: garanţia livrării serviciilor la un anumit nivel de calitate prestabilit, posibilitatea extinderii temporare a volumului de servicii prestate (utilă mai ales companiilor a căror activitate înregistrează „vârfuri de sarcină“ periodice, cum ar fi, de exemplu, perioada sărbătorilor de iarnă), oportunitatea apelării la servicii/tehnologii variate (de exemplu, lansarea de campanii de promovare prin SMS sau apelarea la servicii dedicate de recuperare a plăţilor restante) etc. Sunt elemente care nu pot fi neglijate şi care trebuie analizate cu atenţie în luarea deciziei de business optime.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite