Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Studiu Xerox: serviciile de imprimare eficientizează afacerile clienţilor şi reduc semnificativ costurile

16 Martie 2012



Peste 90% dintre clienţii de servicii de management al documentelor au declarat că beneficiile pe care ei le urmăreau la acestea s-au aflat la nivelul aşteptărilor sau chiar le-au depăşit, arată un sondaj comandat de Xerox şi realizat în 2011 de firma de cercetare Forrester Research. Sondajul a fost realizat în rândul clienţilor de MPS care aveau contract de servicii de management al documentelor, cu Xerox sau altă companie, de cel puţin şase luni. Studiul şi-a propus să afle care este atitudinea clienţilor faţă de aceste servicii, precum şi experienţa acestora cu ele. Ei au fost întrebaţi dacă beneficiile pe care le aşteptau de la aceste servicii au depăşit, s-au aflat sau nu la nivelul aşteptărilor.
97% din respondenţi au spus că au redus costurile de imprimare cu ajutorul acestor servicii, declarându-se mulţumiţi şi foarte mulţumiţi; doar pentru 3% din aceştia MPS nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor. Peste 90% din respondenţi au declarat că, folosind MPS, au alocat mai puţine resurse IT activităţilor de imprimare; numai pentru 6% din respondenţi, MPS situându-se sub nivelul aşteptărilor.
De asemenea, peste 90% din clienţii de MPS consideră că productivitatea privind imprimarea s-a îmbunătăţit.
Lider al pieţei pe segmentul MPS, Xerox continuă să reducă cu până la 30% costurile companiilor, oferind soluţii de management al printului şi procese automatizate, care direcţionează utilizatorii către cele mai eficiente opţiuni privind cheltuielile cu imprimarea şi consumul de energie. Compania îşi îmbunătăţeşte permanent calitatea serviciilor şi investeşte constant în tehnologie, venind cu soluţii noi, potrivite fiecărui tip de afacere. Totul pentru a spori eficienţa gestionării documentelor din birou, a asigura securizarea datelor, a creşte productivitatea şi a reduce costurile clienţilor şi potenţialilor clienţi.
Ca o atestare a calităţii serviciilor sale, Xerox a obţinut o serie de premii de-a lungul timpului. A fost poziţionată ca lider pe segmentul serviciilor de management al documentelor (MPS), în raportul IDC1 MarketScape din 2011. (1IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis". Doc # 232135, Dec. 2011.). De asemenea, Xerox Corporation este lider mondial pe segmentul serviciilor de management al documentelor (Managed Print Services - MPS), potrivit raportului Gartner - Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide Report, Nov. 30, 2011.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite