Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

La A&D Pharma medicamentul CA de laSolvIT Networks relaxeaza departamentul IT

25 Noiembrie 2005




Mediplus are 900 angajati, grupati in trei departamente (OTC, Pharma –spitale si farmacii, Generice) si deserveste aproximativ 3000 clienti. In anul 2004, Mediplus a investit 300.000 Euro in proiectul de dotare a agentilor din teren cu tablet PC-uri. In paralel cu aceste proiecte se investeste in permanenta in achizitionarea de echipamente performante, care sa permita si sa sustina solutiile de comunicare si gestionare a informatiilor.


Planurile pentru viitorul apropiat sunt la fel de ambitioase, menite sa sustina obiectivele grupului de a-si mentine pozitia de lider in distributie si retail farmaceutic.


Este de la sine inteles ca o companie de acest nivel, care angajeaza bugete deloc neglijabile in dezvoltare, nu isi poate permite afectarea afacerilor printr-o indisponibilitate a unei componente a sistemului informatic peste parametrii stabiliti in SLA.


Dintre beneficiile aduse de solutia CA pentru business amintim controlul costurilor avand garantia unei incarcari optime pe angajat, rezolvarea eficienta si in cel mai scurt timp a problemelor pentru a micsora impactul acestora in procesele de business si raportarea extensiva care asigura un management proactiv al resurselor departamentului IT.


Implementarea s-a realizat in termenii stabiliti, analiza desfasurata la inceputul implementarii, care a beneficiat de o mare deschidere din partea clientului, a permis stabilirea unei arhitecturi finale mulate pe processflow-ul descris de companie, proces optimizat apoi conform metodologiei ITIL. Experienta de peste 5 ani a echipei SolvIT Network a facut ca dupa o analiza si documentare de aprox. 2 saptamani, sa permita ca sistemul sa fie functional peste alte 3. Nu au existat probleme de incompatibilitate cu softuri sau platforme preexistente.


George Ilie IT Manager Support &Operations A&D PharmaDl. George Ilie IT Manager Support &Operations A&D Pharma mentiona ca „din punct de vedere al managementului este foarte important ca activitatea si eforturile de suport IT sa fie evaluate, pentru perioada urmatoare de bugetare. Este practic singura modalitate prin care o organizatie de mari dimensiuni sa poata acoperi necesarul de suport. Este indicatorul care arata ca resursele sunt cele adecvate iar costurile acestor resurse sunt sub un strict control si in concordanta cu cerintele de business”.


„A&D Pharma utiliza de cca. 2 ani o alta aplicatie helpdesk, la care am fost nevoiti sa renuntam, deorece nu mai acoperea cerintele tot mai crescande al grupului nostru de companii. Implementarea aplicatiei de la CA a reprezentat pentru noi un exercitiu de maturitate prin constientizarea momentului cand dimensiunile afacerii au crescut, aplicatiile software trebuind de asemenea sa tina pasul, sa fie scalabile si bineinteles insotite de experienta indelungata a furnizorului. Suportul IT pe piata romaneasca a incetat sa fie o resursa ieftina si consider ca reprezinta o plus–valoare posibilitatea ca acesta sa fie masurat” a concluzionat dl. George Ilie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite