Technology >> Printing&Imaging >> Stiri si comunicate
Sistec devine Service Autorizat Oki pentru produsele de printing
Sistec, companie specializata in solutii si servicii IT pentru afaceri, a preluat, din luna mai, serviciile de service autorizat in perioada de garantie si post-garantie la nivel national pentru echipamentele de imprimare marca Oki. Cu 27 de centre de service prezente in principalele orase din Romania, Sistec poate asigura un timp de interventie si reparatie on site foarte mic si facilitati importante clientilor din toata tara.
« Utilizatorii finali au la dispozitie 27 de centre de service, punct unic de contact (tel: 021-9633, email: dispecerat@sistec.ro) si un traseu de service transparent, prin posibilitatea de verificare on line a statusului reparatiei pe site-ul companiei www.sistec.ro. Pentru clienţii business, service-ul se face cu timp de interventie garantat oriunde in tara si posibilitatea de a accesa servicii suplimentare pentru echipamentele critice », precizeaza Marius Capraru, CEO Sistec.
Capabilitatile Sistec au fost, de altfel, determinante pentru OKI, in procesul de selectie a furnizorului pentru serviciile de service.
« Acoperirea nationala, resursele, capacitatea şi experienţa in domeniul asigurarii service-ului pentru produsele de printing ne-au facut sa incredintam companiei Sistec rolul de service autorizat. Ne-am dorit o organizatie cu aceste caracteristici pentru ca vrem sa acordam un suport tehnic (instalare, configurare, service in garantie si postgarantie) de cea mai buna calitate partenerilor şi clienţilor nostri ”, declara Adriana Pricope, Romania Dealer Manager la OKI Systems.
Pentru preluarea serviciilor de service autorizat OKI, 4 ingineri din cadrul Sistec au participat, recent, la cursuri de specializare in Polonia. Din 2009, Sistec deţine rolul de service autorizat pentru produsele de printing ale marcilor Brother, Canon, Samsung şi Xerox.
Tags: Printing, Printing Imaging
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)