Industry Watch >> Distributie-Retail >> Stiri si comunicate
Smart ID aduce în România tehnologia care „reinventeaza” relațiile cu clienții din marile lanțuri de retail
Smart ID Dynamics, furnizor de soluții pentru mobilitate, aduce în România tehnologia viitorului dezvoltată pentru lanțurile de retail - legitimația inteligentă SB1, computerul mobil MC40 și aplicația pentru managementul forțelor mobile din retail. Aceste terminale reprezintă cea mai avansată etapă în evoluția productivității angajaților din retail. Dotați cu tehnologie de ultimă generație, angajații din retail vor fi mai bine informați și conectați în timp real la tot ceea ce înseamnă informație destinată clienților, vor putea comunica cu ceilalți angajați din magazin și vor efectua vânzările, din orice punct din magazin, fără a părăsi clientul pentru finalizarea tranzacțiilor.
„Odată cu creșterea numărului de telefoane inteligente obiceiurile de achiziție ale clienților s-au schimbat dramatic. Un client dotat cu un telefon inteligent are acces instant la liste de cumpărături, la evaluări de produse, comparații de preț, poate trimite fotografii cu noile produse pe care le găsește, online sau în magazine, direct pe telefoanele prietenilor și poate comunica, instant, pe multiple canale, despre experiența de care a beneficiat într-un magazin. Într-un fel sau altul, retailerii au fost până de curând eliminați din această conversație. Și acest lucru se întâmplă doar datorită faptului că acești consumatori credeau și cred în continuare că sunt mult mai bine informați decât angajații retailerilor. Motorola va schimba această percepție prin lansarea noilor echipamente și aplicații integrate destinate rețelelor de magazine. Combinând în același timp experiența, popularitatea și familiaritatea specifice echipamentelor de tip consumer cu experiența reală oferită de echipamentele de tip industrial, cu multiple funcționalități de business și robustețea necesară industriei, noile echipamente și aplicații de la Motorola îi vor ajuta pe retaileri să-și îmbunătățească productivitatea propriilor forțe mobile și să fie implicați mai mult în conversația cu proprii clienți”, afirmă Romeo Iacob, Managing Partner la Smart ID Dynamics, principalul furnizor de soluții pentru mobilitate din România.
Cu ajutorul acestor echipamente angajații vor avea mai ușor acces la informații – prețuri, stocuri, informații despre produse, vor putea accepta sarcini noi și se vor putea conecta cu managerii și alți angajați prin opțiuni push-to-talk. În acest fel, vor contribui la reducerea procentului de vizite în magazine care se finalizează fără nici o achiziție ( aproximativ 1/3 din vizitele în magazine).
MC40 este un terminal mobil extrem de subțire, în format de buzunar, care poate fi personalizat cu brandul angajatorului. Cu acest dispozitiv angajații pot scana codurile de bare de pe produse pentru a verifica prețurile, pot verifica disponibilitatea stocurilor sau locația acestora, pot suna departamentul marketing pentru detalii suplimentare despre promoții, pot căuta informații despre produs sau pot înregistra cadouri, pot face comparații de preț între produse multiple și pot suna alți colegi în magazin pentru a solicita ajutor. În egală măsură, angajații unui retailer pot completa informații prin intermediul unei aplicații de carduri de loialitate – oriunde în magazin și fără a fi nevoie să părăsească clienții.
Tehnologia de ultimă generație cu aspect specific „consumer”, impresionantă din punct de vedere al designului folosit, care poate fi folosită prin personalizare ca o extensie a brandului, dar care include funcționalități specifice de tip industrial, poate fi acum la îndemâna angajaților din retail.
Atunci când vânzătorii nu asistă clienții, terminalul mobil MC40 poate fi folosit pentru a executa multiple activități necesare pentru a menține magazinul la nivelul cerut de clienți, pentru a realiza audituri de prețuri, modifica prețuri sau pentru înlocuirea mărfurilor pe rafturile magazinului.
Managerii pot automatiza întregul proces de management al angajaților mobili cu ajutorul acestui dispozitiv – vor putea aloca responsabilități și vor putea urmări finalizarea acestora, eliminând total corespondența pe hârtie. Odată cu introducerea responsabilităților electronice pe dispozitivele mobile - SB1, MC40, ET1 – managerii nu mai sunt obligați să verifice personal, în magazine, finalizarea sarcinilor fiecărui angajat dintr-o forță mobilă de 500 de angajați, de exemplu. Schimbul de informații are loc în timp real între angajați și coordonatori prin intermediul echipamentelor mobile si al aplicațiilor de management al forțelor mobile - acest lucru fluidizează procesele și transformă angajații în echipe dinamice cu acces la informații inteligente.
Integrate, toate aceste tehnologii, duc retailul într-o etapă nouă – cea a comunicării personalizate cu clienții.
Terminalul mobil Motorola MC40
• Motorola MC40 este un terminal compact, ușor de folosit, cu ajutorul caruia angajatii pot accesa instant informații securizate și aplicații de business care ajută clienții sa ia decizii rapid. Permite vizualizarea stocurilor, prețurilor si informațiilor despre produse astfel încât angajații din retail să poată răspunde imediat întrebărilor clienților.
• Motorola MC40 combină popularitatea și familiaritatea specifice utilizatorilor persoane fizice cu experiența reală a echipamentelor de tip industrial într-un echipament cu ecran de 4 inch cu touch-screen.
• Motorola MC40 poate fi folosit ca POS Mobil - include scanner de coduri de bare și cititor de bare magnetice - pentru a realiza vânzările oriunde în cadrul unui magazin de retail fără a lăsa clientul singur pentru finalizarea tranzacțiilor – acest lucru reduce numărul de vânzări pierdute, îmbunătățește experiența de cumpărare și crește satisfacția clienților.
Legitimația inteligentă – Motorola SB1
•Cu ajutorul cardului mobil SB1 companiile își pot dota forța mobilă din magazine cu soluții de comunicare și colaborare care reduc costurile, îmbunătățesc productivitatea și serviciile oferite clienților.
•Motorola SB1 poate fi implementat în mod economic pentru întreaga forță mobilă din teren – adaugă funcționalități de voce și o arhitectură de date care permite accesul angajaților la managementul sarcinilor, la verificări de prețuri, stocuri și informații despre produse.
•Poate fi folosit pe post de legitimație, caz în care afișează fotografia și numele angajatului, poate afișa o reclamă sau o promoție, poate fi folosit în loc de scanner și pentru a comunica cu alți angajați dotați cu astfel de terminale.
•Este un echipament mobil inteligent, portabil, eficient din punct de vedere costuri, cu un ecran E Ink®, cu accelerometru, lizibil indiferent de lumina externă.
•Motorola SB1 este dezvoltat special pentru a face față responsabilitaților din retail și rezistă la căderi repetate, expuneri în medii caracterizate de praf, umiditate, apă, căldură și frig excesiv
•Bateria rezistă la peste 14 ore, la o singură încarcare.
Aplicația de management al forțelor mobile din magazine
•Aplicația furnizează capabilități puternice pentru inițializarea, desemnarea, alocarea, primirea și monitorizarea responsabilităților. Angajatii dintr-un schimb pot să-și acceseze sarcinile alocate în timp real și pot răspunde mai ușor întrebărilor clienților.
•Cu ajutorul acestei aplicații managerii pot avea acces la tablouri de bord în timp real, analize clienți etc pentru a-și optimiza operațiunile și a realoca forța de muncă conform cerințelor acestora.
•Aplicația poate integra toate sistemele din back office și toate aplicațiile specifice din retail, incluzând aici timpul de lucru și pontajul, planificarea forțelor mobile, planificarea proiectelor, managementul promoțiilor, POS, kioskuri, senzori RFID și multe altele.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)