Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Oracle introduce POS-urile mobile pentru retaileri

27 Septembrie 2012



Pentru a facilita retailerilor perfecţionarea serviciilor oferite clienților și creșterea eficienței, Oracle a lansat recent Oracle Retail Mobile Point-of-Service, extensia mobilă a Oracle Retail Point-of-Service (POS), soluție care permite personalului din magazine să ajute clienții și să realizeze tranzacții în deplină siguranță, din orice punct al magazinului, folosind dispozitive mobile. POS-ul mobil grăbește și simplifică procesul de checkout, elimină cozile, reduce costurile asociate creșterii numărului de case de marcat și permite personalului să verifice stocul in magazin, să obțină informații despre produse, să activeze cardurile-cadou, să tipărească sau să transmită prin poștă electronică bonurile de casă și chiar să suspende anumite tranzacții, pentru a fi încheiate la casa de marcat.
O analiză Gartner arată că retailerii sunt extrem de interesați de POS-urile mobile, care sunt privite ca un mod de transformare a experienței de check-out. Fiind una din cele patru forțe transformaționale pe care Gartner le-a definit, într-o analiză a sa, ca făcând parte dintr-un «Nexus al Fortelor», mobilitatea, care include POS-urile mobile, va fi un domeniu-cheie de experimentare și investiții pentru retailerii care vor să avanseze“, explică Jeff Roster, Research Vice President Gartner.
Faptul că Oracle Retail Mobile POS este integrat cu Oracle Retail Stores Solutions, asigură simplificarea procesului de upgradare și consecvența logicii de afaceri și a tranzacțiilor, pentru întreaga gama de aplicații. Oracle Retail Mobile POS dispune de o arhitectură scalabilă și flexibilă, care permite orice combinație de puncte de checkout fixe și mobile și sprijină utilizarea unor sisteme mobile de operare și a unor echipamente diverse, precum Apple ipod Touch și Verifone PAYware Mobile Enterprise, astfel încât opțiunile retailerilor nu sunt limitate la anumiți furnizori.
Oracle Retail Mobile POS asigură flexibilitatea necesară pentru a deservi clienții în condițiile pe care aceștia le solicită. Furnizând personalului din magazine o interfață de tranzacționare solidă și oferind informații relevante la fiecare punct de deservire, îi ajutăm pe retaileri să echilibreze raporturile între propriul personal și clienții cu acces la tehnologia digitală. Oracle Retail Mobile POS asigură o arhitectură integrată și scalabilă, care permite retailerilor crearea unor modele diferite de interacțiune, în funcție de client“, a afirmat Mike Webster, Senior Vice President and General Manager Oracle Retail.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite