Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

Seminarii Predictive Analitycs, organizate de IBM şi Predicta România

20 Noiembrie 2012



Filialele locale ale companiilor Predicta, liderul soluțiilor de analiză predictivă, și IBM, cel mai mare furnizor de soluții IT, au organizat seminariile Predictive Analytics pe 7 şi 8 noiembrie 2012. Evenimentul s-a desfăşurat pe durata a două zile, primul seminar fiind dedicat specialiştilor din domeniul financiar iar cel de-al doilea, specialiştilor din industria de telecomunicaţii.
Prin intermediul seminariilor de analiză predictivă, Predicta România şi-a propus să ajute specialiştii din poziţii de conducere ai instituţiilor financiare române şi ai companiilor de telecomunicaţii să genereze valoare folosind instrumente de analiză predictivă, prin:
•Identificarea şi targetarea clienţilor potriviţi pentru iniţiativele de up-selling şi cross-selling;
•Crearea unei perspective complexe asupra fiecărui client în parte;
•Înţelegerea ciclului de viaţă a clienţilor şi maximizarea profitabilităţii;
•Crearea unor politici de preţ adaptate riscurilor şi relaţiei cu clientul.
La eveniment au fost prezenți experți și practicieni de top în analiza predictivă, printre care: Fotis Koutsoumpos - Services Director, Predicta; Konstantinos Tsiptsis - Autor al cărții Data Mining Techniques in CRM , Eurobank; Vlassis Papapanagis - Operations Director, Predicta; Stefan Baciu - Business Analytics Marketing Manager, IBM; Onut Dragomirescu -Business Analytics Sales Leader for Romania & Moldova, IBM.
Peste 30 de specialişti, din poziţii de top şi middle management, ai principalelor instituţii financiare şi operatori de telefonie din România au luat parte la seminariile de analiză predictivă desfăşurate pe parcursul celor 2 zile. „Folosirea tuturor informaţiilor disponibile despre client cu ajutorul instrumentelor de analiză predictivă poate ajuta companiile să-şi crească veniturile din vânzări cu până la 20-25%. Cred că am adus specialiştilor români o perspectivă nouă asupra managementului relaţiei cu clienţii şi un instrument fundamental pentru a face faţă unui mediu atât de concurenţial”, declară Vlassis Papapanagis - Operations Director, Predicta.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite