Enterprise Applications >> ECM >> Stiri si comunicate
EMC transformă piața soluțiilor de content management
Creșterea explozivă a volumului de date, generalizarea mobilității și a rețelelor sociale dar și apariția unei generații conectate permanent la informație duc la o transformare consistentă a soluțiilor pentru managementul conținutului. Cunoscută ca „the information company”, EMC și-a însușit aceste tendinte si le-a transferat în strategia de business și portofoliul de produse.
Transformarea diviziei de Content Management din cadrul EMC a început în urma cu cativa ani și este sustinuta de investiții considerabile în cercetare-dezvoltare. În acest sens, direcția strategică în care se îndreapta EMC are la baza patru piloni: cerințele utilizatorului modern, orientarea către soluții verticale, asigurarea unui portofoliu end-to-end pentru managementul proceselor și serviciile de tip on-demand bazate pe cloud computing.
Noul consumator de informatie, mai educat și mai pretențios
Climatul economic global s-a schimbat iar era PC cedeaza treptat locul celei mobile dțnd naștere unei noi categorii de utilizatori, mai educați în ceea ce priveste accesul la informație. „Generatia C (connected) dorește să aibă acces instantaneu la informatie si documente, de oriunde și de pe orice dispozitiv: PC, tableta, smartphone. Odata traită această experientă, user-ul modern doreste dorește generalizarea acesteia la nivel intern, in organizatia proprie, sau la nivelul interactiunii cu furnizorii de servicii”, considera Doru Nica, EMC Territory Sales Manager Romania, Bulgaria și Moldova . EMC a înteles schimbările tehnologice și impactul mobilității asupra managementului informației și pune accent pe informatia personalizată, configurabilă conform cerintelor consumatorilor și, mai ales, disponibilă in timp real prin orice canal de comunicatie.
Orientarea către soluții
Până recent, Enterprise Content Management desemna o platforma software prin care companiile pastrau informațiile și documentele într-o manieră controlabilă dar care asigură totodată disponibilitatea către utilizatori și respectarea unor proceduri și reglementări existente la nivel de industrii. „În prezent, o astfel de abordare nu mai este suficientă pentru succesul unei companii. Chiar dacă securitatea, criptarea și controlul informației rămân vitale, devine mult mai acuta nevoia de a accesa informația relevanta la momentul oportun pentru a genera unicitate si satisfactie pe parcursul interactiunii cu clientii. Acum, companiile pot si trebuie să se diferențieze prin mai buna utilizare a informației”, afirma Doru Nica. Performanțele unei companii care gestionează milioane de clienți și manipulează mii de documente zilnic sunt direct influentate de eficiența proceselor interne de business. În ultimii ani EMC a investit în crearea unor solutii specializate pentru managementul proceselor specifice unor industrii cheie precum Financiar Bancar: înrolarea noilor clienți, procesarea creditelor sau a ordinelor de plata: Healthcare: Gestiunea dosarului pacientului; Oil&Gas: managementul proiectelor de explorare si construcții.
Abordare end-to-end a proceselor de business
Un process de business începe prin intrarea clientului în contact cu un furnizor de servicii sau produse fie ca este vorba despre o banca, societate de asigurari sau un prestator de servicii de comunicatii. În urma solicitării primite, furnizorul va declansa procesul intern de activare a serviciului cerut. Aceasta înseamna captura datelor si documentelor de identificare, procesarea acestor informatii intr-o aplicatie de tip BPM / case management precum și generarea materialelor personalizate ce vor fi comunicate solicitantului Este foarte important ca pe parcursul acestui proces intern, clientul să fie in permanenta informat cu privire la statusul cererii, aceasta transparență aducțnd un nivel superior de încredere și satisfacție. „Acoperim end-to-end gestiunea unui astfel de proces și asigurăm o comunicare personalizata pe orice canal disponibil: e-mail, http, SMS sau material printat. EMC oferă uneltele necesare capturii informației si documentelor, stocării acesteia în sistemele interne, gestionării eficiente a proceselor de business precum și generării materialelor de comunicare ”, afirmă reprezentantul EMC .
EMC este singura companie care deține un portofoliu complet de tip enterprise pentru asigurarea end-to-end a managementului informației: captura, document management, case management, customer communication etc. „Companiile care oferă soluții similare nu pot susține cu produse proprii întreg procesul și prin urmare integreaza în proiecte servicii și produse ale unor terți vendori. Aceasta situatie induce clientilor riscuri operaționale mari prin problemele de integrare, diferențele de versionare și compatibilitate și evident adaugă proiectelor costuri suplimentare” consideră Doru Nica.
Content Management OnDemand
Pilonul patru al strategiei EMC îl reprezintă orientarea către cloud și servicii, iar noua generație de solutii EMC pentru zona de content management este disponibilă on demand. Astfel, clientii pot utiliza tehnologiile EMC în regim de serviciu, fără a face investitii inițiale în infrastructura dar cu acces rapid la funcționalități. EMC On Demand elimină costurile legate de hardware și configurări si permite accesul la tehnologie în termen de ore și săptămâni sau luni. Mai mult, administrarea, backup-ul, upgrade-urile sunt gestionate de catre specialistii EMC, ceea ce reduce considerabil presiunea la care sunt supuse Dapartamentele IT. Astfel, EMC oferă clientilor libertate de alegere între o infrastructura tradițională și una în cloud, între CAPEX și OPEX. Serviciile sunt livrate din Centre de Date EMC aflate în Europa sau USA și care sunt conforme cu cele mai ridicate standarde din domeniu.
Noiembrie 2012 – Cea mai mare lansare de produse din istoria EMC
Natural, adaptarea strategiei are un impact direct la nivelul portofoliului de produse. Peste 1.000 de clienți și parteneri au participat recent la eveimentul Momentum 2012 care a reprezentat cea mai mare lansare de produse noi din istoria companiei. Practic, pentru toate produsele au fost lansate noi versiuni majore: Documentum 7, xCP 2.0, Captiva 7, xPression 4.5, Documentum D2 v4. „Toate produsele au beneficiat de o transformare radicală, capacitatea de procesare a documentelor a crescut de până la 4 ori, viteza de dezvoltare a aplicațiilor a crescut de până la 4 ori, iar interfetele de utilizator au fost semnificativ îmbunătățite. În plus, toate soluțiile sunt disponibile în regim on demand. Acesta înseamnă aplicații de tip content și business process management puse în productie foarte rapid și o revoluție la nivelul vitezei de procesare și a experienței în utilizare. Dezvoltarea unei aplicatii noi care anterior necesita 3 pana la12 luni, poate fi livrată acum în 2 sau 3 săptămâni datorită folosirii noilor posibilitati de configurare versus apelarea la traditionala scriere de cod”, consideră Doru Nica. În cadrul aceluiasi eveniment, EMC a anunțat achiziția companiei Syncplicity, furnizor de file sharing în cloud, serviciu accesibil de către orice angajat, de pe orice dispozitiv, dar controlat însă de organizatie, prin setarea unor politici de securitate.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)