Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

Cora România implementează soluţia IBM SPSS

09 Ianuarie 2013



Cora România a implementat cu succes soluţia completă de analiză predictivă - IBM SPSS Statistics, prin intermediul IBM Innovation Centre şi cu suportul IBM Business Partner.
Cora România urmărește creşterea nivelului de satisfacere a clienţilor, fidelizarea acestora şi crearea de oferte personalizate. Soluţia implementată de retailer satisface nevoia de îmbunătăţire a ofertelor de produse pentru clienţii săi. Prin intermediul soluţiei IBM SPSS Statistics, Cora Romania îşi va consolida poziţia pe piaţa din România.
Soluţia de analiză predictivă va ajuta Cora România să înţeleagă mai bine nevoile clienţilor și schimbările survenite în comportamentul de cumpărare al acestora, astfel încât va putea să dezvolte noi produse şi servicii care să corespundă dorințelor acestora. Totodată, retailer-ul va putea preveni plecarea cumpărătorilor majori, va putea vinde servicii adiţionale clienţilor actuali, va dezvolta produse mai eficiente şi va putea identifica şi minimiza frauda şi riscurile.
Soluţia IBM implementată ne va permite să evaluăm corect gradul de informare asupra brandului Cora. În viitor, vom fi capabili să identificăm direcţiile noi de business ce trebuie urmate şi să economisim timp preţios prin automatizarea proceselor de colectare a datelor, concomitent cu creşterea satisfacţiei clienţilor”, a declarat Simona Sahin, responsabil cercetare de marketing Cora România.
Urmare a implementării acestei soluţii, clienţii lanţului de magazine Cora România vor primi oferte personalizate şi promoţii special concepute pentru ei.
Alte beneficii furnizate de soluţia IBM SPSS Statistics:
•Optimizarea tuturor tipurilor de decizii utilizând informațiile cheie obţinute cu ajutorul soluţiilor analitice;
•Furnizarea de informaţii care ţin cont de perspectivele şi orizonturile de timp, de la raportarea istorică până la analiza în timp real şi la modelarea predictivă;
•Îmbunătăţirea rezultatelor de business şi a managementului riscurilor;
Creşterea nivelului de retenţie (menţinere) a clienţilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite