Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate

T-Mobile Austria implementează în cloud soluţia Interactive Intelligence pentru Centrul de Contact

18 Ianuarie 2013



T-Mobile Austria, subsidiară a Deutsche Telekom, a ales soluţia Interactive Intelligence Group Inc. dedicată centrului de contact pentru a susţine operaţiunile a 500 de agenţi din două locaţii. Platforma de soluţii software IP pentru comunicaţii Customer Interaction Center (CIC) a Interactive Intelligence a fost aleasă pentru capabilităţile flexibile, datorită disponibilităţii centrelor de date din Europa pentru opţiunea de implementare în cloud, precum şi celor peste 5.000 de referinţe din partea clienţilor la nivel global.
T-Mobile caută tehnologii performante şi cu eficienţă ridicată de care să beneficieze proprii clienţi, acestea fiind cerinţe critice pentru succesul canalelor de contact şi al partenerilor de outsourcing pentru servicii de call center. Platforma CIC va susţine proiectul “European Routing Platform Customer Service” (ERPCS) relansat recent de T-Mobile şi creat pentru a creşte flexibilitatea centrului de contact, pentru a integra campaniile outbound, a reduce costurile şi pentru a adăuga capabilităţi de rutare non-voce.
Avem standarde foarte înalte, iar Interactive Intelligence a depus tot efortul pentru îndeplinirea acestora”, a declarat Werner Weiss, manager de proiect în cadrul T-Mobile. „Flexibilitatea platformei CIC, opţiunea de implementare în cloud, precum şi raportul valoare preţ au fost elemente cheie pentru noi. Cu toate acestea, factorii decisivi au fost impresiile noastre extrem de favorabile, obţinute în urma vizitelor la clienţi Interactive Intelligence şi abordarea exemplară a companiei în planificarea proiectului”.
Finalizarea implementării CIC este estimată pentru vara lui 2013, în proiect fiind implicate echipele de management de proiect din partea T-Mobile şi Interactive Intelligence, precum şi experţi din diferite domenii. Echipele s-au reunit pentru a detalia cerinteţele proiectului şi pentru elaborarea etapelor de implementare, iar prima sesiune de instruire cu specialişti Interactive şi T-Mobile deja a avut loc.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite