Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Scanarea şi captura scapă companiile de „plimbatul hârtiilor“

30 Aprilie 2013




Document Capture Pro oferă numeroase funcţii de «scanare şi trimitere», inclusiv scanare în cloud, scanare în FTP şi scanare în SharePoint, dar şi capacitatea de a gestiona separarea loturilor, recunoaşterea codurilor de bare şi OCR-A şi OCR-B pe zone“, explică Simona Decuseară, National Sales & Marketing Manager Epson România & Bulgaria.

Xerox

Platforma ConnectKey permite controlul costurilor cu documentele, optimizare consumului de energie şi securizarea datelor. Platforma include două aplicaţii de scanare:
- ConnectKey Share to Cloud, permite scanarea şi transferul documentelor în arhive/medii online de stocare, precum SharePoint Online, Google Drive etc., precum şi conversia automată în formate PDF cu opţiune de căutare text, Word sau Excel;
- ConnectKey Connect to SharePoint permite parcurgerea, convertirea şi arhivarea documentelor în SharePoint şi fişiere de reţea sau stocharea datelor direct în SharePoint My Site.
ScanFlow Store – soluţie de scanare, care converteşte documentele fizice în unele electronice şi le introduce în fluxurile de lucru. Protejează datele folosind măsuri de securitate în PDF şi de autentificare a utilizatorului (ID şi parolă).
Xerox Scan to PC Desktop - soluţie completă de administrare a documentelor, include funcţii precum Superior Optical Recognition şi de căutare în PDF şi protejează datele folosind criptarea, accesul pe bază de parolă şi semnătura digitală.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite