Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cu ce noutăţi vine oferta ERP în 2013

27 Iunie 2013






Plusuri pentru clienţii existenţi

În cazul clienţilor deja existenţi, Wizrom mizează pe avantajul modelului SaaS: „Toate cererile clienţilor converg către instalarea şi utilizarea de soluţii software care să genereze cât mai rapid câştiguri din controlul şi eficientizarea operaţiunilor şi îmbunătăţirea fluxului de numerar. Pe de altă parte, avem un număr în creştere de clienţi pentru care facem upgrade şi/sau replacement de soluţii. Marele avantaj, dincolo de eficienţa dovedită a soluţiilor noastre, este reprezentat de modelul de licenţiere SaaS, care reduce efortul financiar iniţial şi elimină necesitatea investiţiilor colaterale în hardware“, explică Adrian Bodomoiu, Wizrom Software.
Baza de clienţi Entersoft existentă optează către extinderea şi integrarea cu alte aplicaţii. Cristi Cozic, Entersoft, susţine că interesul se manifestă cu precădere pentru „extinderea către zona de CRM, prin adăugarea unor funcţionalităţi specifice, altele decât tradiţionalul contact management. Este vorba mai ales de SFA, pentru că şi componenta de mobilitate devine tot mai importantă. Mulţi clienţi doresc să aibă pe dispozitive mobile fluxurile de lucru din zona comercială, accesul la date financiare, stocuri etc. Avantajul Entersoft din această perspectivă îl reprezintă platforma integrată nativ, astfel putem adăuga funcţionalităţi care sunt latente în platformă, fără conectori sau efort de dezvoltare.“
O situaţie similară se regăseşte în cazul SAP: „Tot portofoliul de aplicaţii SAP este integrat nativ, motiv pentru care clienţii existenţi pot opta uşor pentru implementarea de orice alte soluţii noi, în cel mai scurt timp posibil. De exemplu, soluţiile de Business Inteligence vin cu rapoarte preconfigurate pentru clienţii de sisteme SAP, funcţionalitate care reduce semnificativ timpul de corelare între cele două sisteme de raportare. De asemenea, promovăm şi utilizarea aplicaţiilor mobile, care permit accesul de oriunde şi oricând, de pe orice terminal mobil, la sistemele ERP“, detaliază Dragoş Petrea, SAP România.
TotalSoft adresează baza de clienţi deja existenţi cu noi module, dar şi cu dezvoltări specifice pe verticalele de distribuţie şi producţie agricolă, explică Daniel Ionescu, TotalSoft: „Am lansat recent un modul nou de management al fluxului de bani, Charisma Cash Flow, şi vom veni foarte curând şi cu o variantă mobilă care să ofere managementului o conectare permanentă la componenta financiară a afacerii. La capitolul noutăţi se înscrie şi serviciul de facturare electronică în parteneriat cu CertSIGN, lider de piaţă în facturare electronică. În pieţele dezvoltate, facturarea electronică este folosită pe scară largă în toate sectoarele industriale. Primele cerinţe de facturare electronică au apărut din partea clienţilor Charisma încă de anul trecut. De asemenea, am inclus noi funcţionalităţi în pachetul de soluţii software destinat simplificării şi eficientizării activităţii producătorilor agricoli – Charisma Solutions for Agriculture. Pentru verticala de distribuţie am extins zona de politici comerciale pentru a le oferi clienţilor mai multă flexibilitate în construirea ofertelor promoţionale.“

(va urma)



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite