Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

IBM aduce SOA de la concept la realitate

02 Aprilie 2006




Implementare


  • configurarea unui mediu IT pentru asigurarea unui nivel de suport necesar fiecarui proces
  • optimizarea mediului IT pentru sustinerea proceselor critice
  • reducerea complexitatii prin pastrarea unui nivel de integrare point-to-point


    Dupa implementare, functionalitatea unei Arhitecturi Orientate catre Servicii trebuie monitorizata atat din perspectiva de business cat si din perspectiva IT. Informatiile adunate in aceasta etapa, pe baza indicatorilor de performanta, ofera o privire real-time asupra proceselor si implicit un feed back continuu pentru imbunatatirea acestora, precum si un suport decizional imbunatatit. IBM WebSphere Business Monitor ofera astfel de informatii detaliate printr-un singur click, iar raspunsul pentru orice situatie anormala este prezentat intr-un mod grafic, intuitiv.


    Administrare

  • identificarea si pastrarea ratelor de diponibilitate a serviciilor si a timpului de raspuns
  • monitorizarea, real-time, a indicilor de performanta (key performance indicators-KPIs)
  • prevenirea, izolarea, diagnosticarea si rezolvarea problemelor
  • oferirea unui feed back real si vital pentru imbunatatirea proceselor


    Pentru asigurarea succesului oricarui proiect SOA, in cadrul companiei trebuie creat un centru de excelenta dedicat implementarii unei politici de IT Governance, bazata pe standarde internationale recunoscute. IT Governance reprezinta suportul comun al tuturor etapelor amintite si ofera imaginea generala si coerenta proiectului.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite